Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- maak me alleen zorgen om 1 specifieke plant het lijkt erop dat deze niet genoeg wat of iets krijgt. Deze hangt er zeer slapjes bij...
- kerst in december geeft mist in november
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- Everything that was once cool will soon be cool again. ~ Nostradamus
- morgenstond heeft een kater in de mond
- Geniet van zaken met de lokale bevolking
- Er verkackt immer den Anfang
- THE SHOW MUST GO ONE, hier kiept de gemeente alle sneeuw op het voetpad,
- Iemand die 'terug van weggeweest' is, is eigenlijk weer weg. Want als hij weggeweest is, dan is hij al terug, dus gaat hij TERUG TERUG.
- it´s the way we ooooooooooaaaaaaaahhhhhrrrrrrheee!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
