Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Voor de linkse vakbonden is carnaval wel uitzonderlijk vroeg begonnen dit jaar :)
- Als infanterist heb ik veel gezien maar dit ....:kwaad:
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- Ik maak graag 'uitleggende' gebaren tijdens het hoesten, en aangezien dat MIJN zaak is moet ik dat algeheel, volledig, en honderd procent helemaal ZÉLF weten.
- Heej Farouk er zit een hand in mijn broek! Heej ja heej ja hooow!
- Behoefd niet a l tyijd een scht iijffout te zijn.
- Phoebe smells a rat
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Deze webstek is een demotiverende geblokkeerde shithole geworden
- 'Je moet àlles een keertje geprobeerd hebben' betekent eigenlijk: 'ik heb het karakter niet om nee te zeggen'
- Froome geeft fans die hem uitjouwen lik op stuk in het Frans. Il se donne lèche sur pièce, dus.
- Er kwam een bekertje bier naar beneden. Dat viel naast hem en 10 à 15 seconden later ging hij plots neerzitten. Hij zei dat hij geraakt werd aan zijn voet. Door het bier, hé. Dat is pijnlijk, denk ik.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
