Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- De grootste tegenslag van 2011: 2011.
- Helaas heb ik een zuurpruim als baas
- spreken is zilver en zwijgen is fout
- Kan het nog saaier????
- Ik ben niet boos...ik ben teleurgesteld. (mattie4life)
- Schrijf zelf iets over uzelf jong!
- Heej Antoon ik ben het niet meer gewoon! Heej ja heej ja hooow!
- beter een slechte kwoot in de haard dan dat je hem op zolder bewaart
- Mit Gestörtheiten Bestückt
- En stonk het al vóórdat ik hier binnenkwam?
- The Gormley stance /| || |\
- You're probably right, seen from your shite, that I have been yucky. But I've been meaning to cack all week (song by Deuce)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
