Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- They're Coming To A Rock And Roll Concert And Watching Television That Says It All ~ Larry Mullen
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
- jst mam tebe k si to nrdila hihihi ma bo tudi pesek ane heh
- Tegen wil en drank word ik gezien als zuipschuit!!
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- Jeutemethieuke
- de boswachter ziet door de bomen het bos niet meer
- Het is niet omdat 'iedereen' iets heeft dat ik dat ook moet hebben ee! En 't is niet omdat ik het kan krijgen dat ik het ook moet pakken ee!
- Allemaal goed en wel met dat nieuwjaar vieren, maar om 00:43 al TWEE KEER zijn gaan kakken, dat is toch euhm... apart.
- Ben echt trots op diegene die dit ''perongelijk'' op tv heeft gezet =D
- Zwijg uw lip jong, weet ge !!
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- Bailly zou in beeld zijn. Die heeft wel al meer dan een jaar kreeg club meer.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
