Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Nou, jij hebt ook maar ´n klein piemeltje!
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Ᵹoed ᵹedaan.
- I talk to myself and sometimes i answer too.
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- aan gifte doen komt er een onderzoek en facbook bij de aan gifte er in zetten ze zijn vrandwoolijk het plaatsen
- een regenjas voor magere mensen: een anorax
- De oud-voetballer stond tijdens zijn gloriejaren al bekend voor zijn maangezicht; hij kon een kastanje klemmen tussen neus en kin
- nutteloos sport 100 m buikloop
- Woordenweetjes, flauwe zever en serieuze dingen op één site... Wat moeten we daar allemaal van denken?
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
