Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Never been 1 to slate my team in public but get that man to fuck
- Broekhoestsiroop
- De meeste sportschoenen zijn gewoon LELIJK
- Als kind dacht ik dat tampons ongeveer de afmeting hadden van een augurk of vleeskroket.
- vurrige wèèk dondereg
- beter een goede buur dan hoge huur
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- shitty breadstick
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Waar is de VAR ? O Nee das waar de VAR en Inpotende Visser zijn Betaald Door B. Verhaeghe !
- jaimalentendu
- Radhia vertrok dan maar terug naar Azië omdat hij zich in Nederland niet thais voelde
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
