Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Dat kan ook overdag!
- Gelukkiglijk hebben we dagdagelijks zozoiets van goh zeg maar
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- Eén, twee, kipsaté
- in een reflex
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Is er zonder uw toestemming, medeweten, woordjes van dank en/of zonder bromvliegvermelding gebruik gemaakt van uw teksten? Bel en bestel onze verontschuldiging´n hierover.
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- Ignoring simple concepts most take for granted is the one thing flat earthers are very proficient at
- Giraud Dussassien, de méér dan 50 kilogram wegende topvoetballer van Paris Saint Gordijn, kauwt papier tijdens het beantwoorden van fanmail
- Behold: my recycling prowess!
- hoge bomen vangen is moeilijk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
