Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Het is schier onmogelijk om van dit eiland af te geraken. Hehehehe! Snap je´m?
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- Let me with rest!
- een mop wordt ECHT NIET beter als ze in 't Antwaarps verteld wordt
- aan wie aan wie aan wie!?
- Is Henry with you now?', 'Not at all. Want to learn to know you... You to?'
- Der hangt kak in de lucht boven stayen
- Dystopische sciencefictionfilm op Netflix blijft een aanrader op Netflix
- And if the double decker bus...
- Ritzi bii ritzi baa ritzi boem
- ja maar dat was gisteren al gebeurd
- Heej Martien ik heb jouw remspoor gezien! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
