Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Met een motorpak op de glijbaan, dat werkt niet
- Lekker Bas, heel de sfeer kapot
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- ik denk het wel ja!
- hoge bomen leveren veel brandhout
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- Krijg je met al dat inpoort volk bij de gemeente
- ´k Blijf er trouwens bij dat de boekhouding van Standard nog ´s moet doorgenomen worden!
- Hij gebruikt sarcasme-pillen... in België kan dat wonderen doen 😉
- Soms maakt ge de verkeerde keuzes en dan is voorbij. Koest vriendschap met iemand die wel om u geeft
- onweer is slecht,het begint met flitsen en eindigt met gedonder
- wie niet slim is moet dom blijven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

