Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- We don't need no masturbation .
- Al snel doir dat we niet in een ei moesten rijn
- Torry Vanderblauwhemden, kaasmaker van eigen lichaamsvocht, moet tijdens opnamesessies steeds een emmer bij zich hebben
- Yeah, like I care!
- Gorkmiesjer drabelstakt orkpoing tipmeklert krempoli woostapak rappelkiste
- Welkom in de beerput van het internet
- ik was vroeger een druk kind...
- Happy lughnasadh
- als een boom zijn bladeren laat vallen is het weldra winter
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

