Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- Eeuuhhh, forig jaar apriww
- de kerstman bestaat niet!!!
- Polo Noewatshoe
- De tientallen likes geven me blijdschap, iedere keer. Maar het uitblijven van die ene like breekt mijn hart, telkens weer... :¨(
- Sorry maar men heeft me gezegd dat je met clubbrugge MOET lachen
- het is bijzonder ontmoedigend wanneer je partner iemand ander´s naam roept tijdens het toppunt van het orgasme
- Vrijdag de 13de: als een zwarte kat je pad kruist, wil dat zeggen dat dat beest ergens naar toe gaat
- beter een half ei dan een houten kop
- Never do what another can
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Het weefsel van Gino Hallemans herstelt m´n knie (Donkey).
- Ik zal NOOIT sympathie voor je hebben, achterbakse dwaas.
- Sven Kluns, de voetballer met het uiterlijk van iemand die bij jou thuis de pompbak komt herstellen, droomt al wéken van een transfer.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
