Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Sorry dat ik jouw humor niet grappig vind meneer Alex Agnew!
- Man (57) is terreur van zijn moeder (84) beu en gaat in hongerstakink
- De reden voor mijn ontslag of wat moest ge weten??? Ik wil niet werken voor een waardeloze lutser die ik eenvoudigweg HAAT
- Ja sorry, ik héb ze laten vallen. Maar da is dus echt wel zwaar he, zo'n basgitaar
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- Because at this moment, when I find my way out, it'll also be a way up
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Jason you might be able to help me out here.. why is it as soon as you see someone in the comments s
- De familie Kneuters heeft al verschillende scheetsrampen overleefd
- driemaal werf voor Branko Strupar!
- een pintje in de kraag vatten
- Voor de kompetiesie
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
