Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- was het gvd maar niet zo ingewikkeld om 't hem gewoon eens te zeggen pfffff
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- Geert luip ma effe no de sporthal om Royco soap te halen ....
- Too bad your parents had sex..now we have to be blessed with your ignorance
- een oogje in het zeil kijken
- Bergop boegeroep beroep
- wie niet waagt spaart geld uit
- Bij weightwatchers zijn 3 leden afgevallen maar er zijn er ook 3 bijgekomen .
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- PS...If your mascara if over 3 months old, you might wanna throw it out and get a new one too!
- MC Turbo B Snap!t er weer niks van
- www.lan-Vision.be Garnett to the Celtics!! Diving is cool!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
