Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Hallo Het is opwindend voor mij, onderwerpen in de groep en breng mijn ideeën voor het goed functioneren van de groep.
- You were logged on, but have not been validated by a server. Therefore, you may not have permission to use some network resources.
- BOO LAH FRICKLE FRECKLE!!!
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- Dit is de website voor voetballers van wie de geaardheid (al dan niet terecht) in twijfel wordt getrokken
- wie niet horen wil moet op de blaren zitten
- Hij hoest zich schamen!
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- I really need to stop watching anything to do with flat earthers. I just can not take that much stupid.
- The specified semaphore already exists
- Ik vind trouwens je coupe soleil erg goed staan bij je (overigens perfect getrimde) grote snor.
- nen onbekende, en dan nog nen onbekende, en dan nog nen onbekende en mss komt er nog nen onbekende
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
