Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- waarom zitten al die grachtenschijters nou naar Feyenoord te kijken?
- Een hut waar gelachen wordt is beter dan een kasteel waar men huilt
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- That's what I'd a done
- 'n kind ondej de eejfenaaj wojdt latej faak 'n bejdelaaj
- Na veel vijgen en zessen...
- Religie gaat de wereld redden! Er wordt nu al hard uitgevochten welke religie dat precies gaat zijn maar het kómt goed!!
- als je problemen hebt kan je me altijd om zaad vragen
- 'Filip Joos vraagt of iemand in Brussel hem kan horen, spijtig genoeg wel.'
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- leikomg canu beleive I said the 'fuck' word. lollers!
- prijs de dag niet voor het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein aankomen
- Dringend gevraagd: een kwootje met het woord "paksj"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
