Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- één in een gaatje boren
- Dé vraag van 2023: “Waarom worden boeren zo veel zwaarder aangepakt dan industrie?”
- de kapperszaak is permanent gesloten
- Deschacht laat zich weer als een mietje aftroeven
- Hiej bliejf ich plekke
- Blaffende honden maken best veel herrie
- LEER GROTVERDOMME SPELLEN!!! EN UW INTERPUNCTIE SUCKT OOK KAMELENBALLEN!!!
- eerst een video van Nina Hagen bekeken, dan eentje van Kate Bush, en dan vraag ik me af wat er gebeurt als je die twee in één kamer zou opsluiten
- BazingaDude: clip-clop
- Zeehond? Waar is je zeemand dan?
- IK WORDT GEK VAN DT-FOUTEN!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
