Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- jaja maandag de 25 ste naar carat rerion @ illusion
- I am kacking in my brook!
- klik hier zoveel u wilt
- Ik ben niet haatdragend maar ik vind Schandard wel de misselijkste ploeg van heel de wereld, inclusief lagere klassen, provinciale clubs, café-, bedrijfs-, mini-, zaal-, en tafelvoetbalploegen
- Think less. Stupid more.
- Do you want to make a thousand dollars today? And then a thousand dollars a day? Every day? Nay.
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- Lepels op je tepels!!
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- Wat moét, zou moeten mógen!
- Mijn buurman heeft mij een keukenolifant genoemd alleen maar omdat ik zij dat ik vond dat hij stinkt. Ik voel mij zeer gekwetst. Wat moet ik nu?
- de Brugse fans die niet voor het eerst vandaag massaal aan het fluiten gaan
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
