Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- wie met spek schiet blijft met een lege maag zitten
- En dat los je dan maar op door zomaar wat mensen voor de zot te houden of hoe moet ik het zien!?
- Maar volgens de rechtbank was er sprake van geen sprake van homohaat
- Jeeeeenss! Stop nou met verstoppertje spele! Ik kan haast niet meeeer! STOOOPP!
- we gaan weer begonnen
- bu is den tied deste mit een koersboks en ne fietsband rond diene nek de Focus binne gings
- Ik denk dat de volgorde van handelingen die je uitvoert bij het kakken nog ingewikkelder is dan de dt-regel. Nee, ik weet dat zeker.
- Chantesse Negelaers, webdiezaajnster, heeft zich tijdens het degradatieduel tussen Standard en Anderlecht, verbrand aan een kom muësli
- 1 boodschap aan FIFA: FIFO!!
- Jos Klos
- Het spijt me, maar je vrouw vond het ok.
- Nee want dan zien ze mijn tepels!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
