Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- kijk je wel goed uit, Roodkapje?
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Dit is de site voor vadsige, zweterige en puffende vrachtwagenchauffeurs
- Laat me deze meldingen ni.
- Jeśli o mnie chodzi, jest najgorzej
- We zijn meer dan 40 plaatsen gezakt! Namelijk 50! We zijn enkel gestegen in de lijst van de snelst-minder-populair-wordende dingen!
- Blijkbaar moet 30% van de programmatie tegenwoordig Nederlandstalige hip hop zijn tegenwoordig.
- I see her shit in the harbour. I can & shall obey
- Waarom zijn zoveel archeologen vrouwen? Het is bekend dat zij goed in het verleden kunnen graven
- Zelf ziet hij new age als een stijl die de deur opengezet heeft voor ongetalenteerde musici om erg saaie muziek te maken
- De stomme ezel zag de balken in zijn eigen ogen nie
- al schudt de jongen zo kloek, de laatste druppel valt in de broek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
