Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- laat ons nu eerlijk wezen, zo ontzettend slim ben je ook weer niet.
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- grotesko is een boer olé olé
- Ja die geb je altijd e, maar zal gevaarlihk wirden voir de wegen en asfalt,zal rap smelten, en putten rijden, en betinwegen omhoogsteken, we gaan waakzaam moeten zijn op de weg
- Heej Matroos heb jij gekakt in die doos? Heej ja heej ja hooow!
- In verschillende kranten kreeg De Bruyne dan ook hoge torenhoge scores.
- vladjikastir djazmik
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- Beerschot jaagt op eerste zege: vooral geen gekke dingen doen. Bearshot hunts on first victory: forall no crazy things do
- ChemCook .
- Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook
- Gaat Edwin die egoïstische gelegenheidsvriend een neusdreun hengsten? Edwin is driftig!!
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel noding......
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
