Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Schandalig welke idioot heeft hier zijn frigo's en vaatwassers gedumpt in de bus in kreyel
- Ga maar naar bedtje toe this zo stil op facenook .buiten corona gedoe.
- Jekid Anerjerv, groothandelaar in andijvie en skipakken, legt u gráág de betekenis van moeilijke woorden uit
- En gee... geef die centen maar aan sint concensus!
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Soms is wachten op een bericht uitzichtloze hoop.....
- Mag ik dit gebruiken om naar mijn vader te sturen?
- Hoewel het bedrijf verhuisd is naar een nieuw pand, dat vlak naast een spoorlijn ligt, lukt het de baas niet om de activiteiten weer op de rails te krijgen... De sukkel.
- Hoe komt het dat die hashtags zich bij mij niet omzetten in een link? - Omdat je het hekje ACHTER het woord zet, Kenny!!
- En Minnen is ook al hier, met zijn LELIJKE AUTO man!!!!
- Cannot serve request to /competent/nl/analstretching/manual.html on this server
- de site voor zwamkutten en mestmuilen
- ZUCHT... wil je wel een beetje U-I-T-K-I-J-K-E-N !?!? IK ZEG HET NET!!!!! ja sorry... NEE NIKS SORRY!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
