Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- ik zou niet graag naast zijn schoenen lopen
- Het wordt tijd dat katten eens klacht gaan neerleggen wegens het gebruikt worden voor nietszeggende internetbezigheden
- rust: 5-1 Daar is het rustsignaal. De thuisfans gaan met plezier om nen bok *. (* een pint)
- Wilt u een schoenenwinkel beginnen? Geen probleem. Uw kat zorgt voor regelmatige bevoorrading.
- "Schrijvers godverdomme, sjotschoenen thuis gelaten of hoe zit dat hier? Stuk miserie man"
- I don't think people who are that thoroughly marinated in booze 24/7 can be said to be aware enough to consider anything at all at any point whatsoeve
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Met a bloke who drinks brake fluid. He can stop anytime he wants to.
- Grappig: naar de tandarts bellen voor een afspraak en vragen of hij nog een gaatje heeft
- Steeds meer Belgen kamperen met overgewicht
- Galinga naknak uy, sigo man tanan!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
