Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- als het kalf dronken is , valt het in de put
- als je hoort hoe het klokje thuis zit je niet in de kroeg
- 't is maar da ge 't weet: Ingrid liet 'n scheet
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- de site voor het rapporteren van sluikstortingen in je eigen achtertuin!
- Overgeweight
- Nihil Valuta Absentsis : afwezigheid heeft geen waarde.
- als de put leeg was had het kalf veel dorst
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Je bent nooit volledig waardeloos, je kan nog altijd gebruikt worden als slecht voorbeeld...
- Rsca wel vermoeid: die hebben di woe en do europees voetbal ... moeten kijken
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
