Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- nothing special
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- > deze website is speciaal gemaakt onder andere voor mensen die niet zo goed kunnen nadenken
- want op de bühne kleed ik me uit
- Ooooone Hundred aaand eeeeeeeiigghtyyyy!
- brief van BINNELANSE zaken gehad.... LOL! ik bedoel FUCK! LOL! ... euhmmm... AARGH!
- Wil je een Oekraïens meisje daten? Klik hier om uit te schrijven.
- waar is Patrick?
- het bier bij de buren is altijd koeler
- Moede zien hoe dadde 'r da hier bij ligt, dat is toch hallugenant he! Ongenant.
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Waat doon ve op ne burger? Vleis, ei, tomat, sloai, juuntjes, saws
- Anthony voelt zich mottig. Slenterend en met een bleek gezicht strompelt hij over de stoep.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
