Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- Shit rechtse onderbroek in teelbal lul
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- Het is niet erg als je met Valentijn niet verliefd bent. Je bent met Allerheiligen ook niet dood he
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- geagte hondenuitlaaters, hier niet je hond laten poepen, is verboden bij de wed
- zijn er ook mensen die ECHT converseren zoals ze in ´Thuis´ doen?
- Weet iemand hier in de buurt waar ik een scherm van de tablet. Niet al te duur
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Sonnegsen hoas
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Zjalloers
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
