Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- We verwachten middagtemperaturen rond 12 h.
- Ik heb de gilles zien zitten in de bak.
- De 28-jarige blonde zangeres koos de verkeerde kant en kreeg de slappen lach toen ze haar foutje inzag.
- de peer valt niet ver van de struik
- Das Leben ist wie eine Zugfahrt. Manche Leute begleiten einen die gesamte Strecke, einige steigen aus, andere steigen ein.
- de kerstman bestaat niet!!!
- iemand met raad en zaad bijstaan
- als de kat van huis is heeft de hond eindelijk rust
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- een paard zonder ruiter is nog altijd een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens
- It's not that Flanders has a gazillion inhabitants who all send 10 mails every day. If you don't want people contacting your radio station, don't mention that they can do so on your website. Create an honest contact page which tells them to buzz off.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
