Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- You'll never nordic walk alone
- alles kan, behalve van een oude vrouw pastoor maken
- GEHENNA: MORE THAN A PLACE, A WAY OF LIFE
- I, me, mine. I got a USB-slot in my spine
- When will all this anger, hate and bigotry be gone?
- “Arrup, hork, arrup, hurk . . .” “That's the stupidest thing I've ever seen.” Anton looked at me, but he didn't stop. “Arrup, hirk, arrap, hork.
- Het inderhaast bijeengeroepen opiniepanel moet nog beslissen of er bij een volgende bijeengeroepen opiniebijeenkomst koffie of thee wordt geschonken
- oog om oog hand in hand
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- Blijkbaar moet 30% van de programmatie tegenwoordig Nederlandstalige hip hop zijn tegenwoordig.
- de boswachter ziet door de bomen het bos niet meer
- Quoiblief???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
