Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- lachen als een hoer met liespijn
- Schijnbaar bestaat er een Amerikaanse website, waarop je een profiel kan aanmaken om dan in contact te komen met vrienden. Wat 'n raar idee is me dat seg
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- Heej dag Roel er zit een hond op jouw stoel! Heej ja heej ja hooow!
- snor, trui met geknoopte mouwen over de schouders gehangen en een coupe-soleil... da´s een score van 75% op de Gay-O-Meter Pedro!
- wie in de broek plast, trekke hem uit
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- liever een zuster als hoer dan een flik als broer
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- mijn onderbroeken hangen nog tot 15 maart te kijk in de beursschouwburg
- wie niet sterk is moet zijn vrienden meenemen
- jan-jaap staat aan lager wal
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
