Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Wil degene die in een groene tractor zonder te kijken of te remmen rond 22.30 in volle vaart van het Klein Bien de Haag op reed gevolgd door een witte camionette aub zijn verstand gaan zoeken?
- Soms maakt ge de verkeerde keuzes en dan is voorbij. Koest vriendschap met iemand die wel om u geeft
- Ik ga altijd met gemengde gevoelens werken. Tegenzin en misselijkheid
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- Please, correct Frabk into Frank. As a token of respect to the loved one.
- Perhaps you should get a wardrobe, you abominable twat.
- de dadiger ligt op het kerkhof en het slachtoffer ernaast
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Degene die men had aangesteld om de vuurtoren te bedienen was helaas niet het grootste licht...
- niemand ziet me
- ik heb een gespierde scheur
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
