Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Mooonikaaaaaaaa... Móóóóóóónikaaaaaaahhhh
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- ‘t is een hectische ketel geweest!
- Ik ga altijd met gemengde gevoelens werken. Tegenzin en misselijkheid
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- neuken is belachelijk
- Als ge bij Pepe een broodje Pozuelo vraagt krijgt ge een vervallen broodje met niks op.
- Welk dier is het onverschilligst? De lama! Lama zitten als je ‘t niet zo ‘n goei vindt ????
- Ik moest van de buurvrouw horen dat ik stink
- Waarom bidden voetballers voor een match?
- Wie met mensen om gaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is...
- 'Het staat in de bijbel' is helaas geen bewijs dat god bestaat, het is een goedkope manier om jezelf achter leugens te verstoppen
- Als een speler van de tegenpartij gekwetst is, ga je daar als speler zelf best niet bij staan wijzen, zingend "laat maar liggen hij is dooood, hij is dooood, hij is dooo hooo hooood!"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
