Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Cos I ain't no Hollerbach girl
- Jeśli o mnie chodzi, jest najgorzej
- KROCCOLI
- er is een tijd van komen en een tijd van slaan
- beter een kanarie in de hand dan 10 in de slaapkamer
- Welke voetbaltrainer heeft graag een pakje slaag ? wilmots.
- VAR : volgens Anderlecht regels
- Ofwel wurdt hie gebösseld, ofwel wurdt hie NIE GEZIEVERD!!!!
- If you can't laugh at yourself, or your Church, you have no authority to laugh at anyone else.
- You and your entire flat earth ass-crack sniffing circus are proof that no matter how humanity advances, there will always be those who carry the recessive genes for moronism.
- Deze site bezoeken is gezond!
- Het was ook 100% de bedoeling om het een beetje stom aan te brengen hihihi!
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
