Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Sometimes I tell Marcel I'm better off without you
- en roépen! Vooral altijd veel en hard blijven ROEPEN TEGEN ELKAAR!!!!!!!!!!! Je moet er maar gewoon van uit gaan dat je gesprexpartner SLECHT HOOOO-HOOOOORTTTTT!!!!
- zou Gipetto ook Pinokkio z´n piemelke vernist hebben?
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- Bedankt dat ik naar je borsten mocht kijken.
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- RUDE LIFE BACK WILD HUSTLERB GANG BANG FAST LANE DICKIN A MOUTH Transform
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- Through all my years of youtubing, I have learned that the best camera to use when recording the supernatural seems to be a potato.
- Laten vogels scheten?
- niets slaapt zo zalig als een vers gelegd bed!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
