Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Smaken verschillen. De mijne is namelijk goed en de jouwe suckt!!
- oempa loempia diggery doo
- There is no guestlist tonight!!!
- Seg Patrick moe is menne bril jom?
- Je bent nooit volledig waardeloos, je kan nog altijd gebruikt worden als slecht voorbeeld...
- Nick Kamen - I Promise Marcel
- Hij hoest zich schamen!
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
