Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Imagine if you could go watch Mozart today, even if it's the last, crappiest show he ever played. What a thrill that would be. ~ Roger Daltrey
- Hedde koppijn copain?
- als de kat van huis is krijgt ie bij de buurvrouw beter eten
- Gerrit Klugtervogt maakte, zoals verwacht, indruk met zijn imposant achterwerk.
- Dat is niet echt een onderwerp om NU over te praten eh!
- de druppel die de emmer deed overlopen viel op de gloeiende plaat
- aaah.. je moeder laat een boer en ze buigt als een salet!!!
- Stop being lonely! So many girls you could be banking right now! Give it a chance in HERE.
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- Zolang dit totaal gedeformeerde mens heilig is blijft de RK-Kerk een huichelbende voor mij
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
