Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Tegenwoodig kan je met niets nog tevreden zijn!
- op een goede dag ontdekte ik dat ik ook iets anders kon doen met mijn geslachsdeel dan enkel plassen
- het arme varkentje voelde zich in de steak gelaten
- Ik heb enkel respect voor degenen die dat ook voor mij hebben. De rest kan off fucken.
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Neuer kijkt hoe de bal via de lat binnengaat. De scheidsrechter keurde het doelpunt. Hieronder ziet u de beelden.
- Doe geen vergeefse moeite om eloquent over te komen als je het verschil niet eens kent tussen egoïstisch en egocentrisch
- hooi in de schuur en regen op de daken hebben niets met elkaar te maken
- Jaremtsjoek liet tussendoor een reuzenkans op de 2-2 liggen en net daarna liept Sylla tegen zijn tweede gele kaart aan.
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- Why is it that the Cektic kinks are always crap
- een kwoot met een X is een kwoot van niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
