Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- hij die alles slikt moet ook alles verteren
- wait... flat-earthers are real?
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- als het min dertig is in april is het een beetje kil
- random tekstje
- Wie veel praat heeft weinig te zeggen.
- Dank u vaar de Lieve Verjaardagswensen! Schol
- ff geluk gehad vandaag ,had bijna goeiedag gezegd tegen iemand.
- Tongzoenen met jezelf, kan dat?
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- Je kan je neus verkleinen, maar het blijft een gok
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
