Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Op het strand veegt frank zijn mond af met een krant
- Met de Watusi in de Jaccuzi
- heb weer op het verkeerde icoontje gecliqued
- Wat is het verschil tussen een politicus en een trolleybus? Een trolleybus stopt als hij de draad kwijt is.
- Kom maar op onze golflengte zitten. Er is plaats genoeg voor jou.
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Het kan daarentegen géén kwaad om dingen eens van diverse kanten te bekijken
- Poto Verhelst, de man die verantwoordelijk wordt geacht voor de revival van het nektapijt in 2022, smeert zijn boterhammen voortaan aan de buitenkant
- Opletten wanneer je een dik gesmeerde boterham met pindakaas eet en dan jeuk in de oorholte krijgt. Het is niet omdat het er hetzelfde uitziet, dat het ook hetzelfde smaakt.
- met bier en zang leeft men lang
- Verdeel en lieveheersbeest
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
