Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Voor de rust al 0-4. Werk aan de St Eloois Winkel
- wie niet slim is moet dom blijven
- zie je iets waarvan je denkt "dat hoort niet op de grond", dan raap je 't op en leg je het weg, anders wordt het hier te bont!!
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- 'Een ander issue is dat er niemand aandacht schenkt wanneer ik aan het woord ben... HALLO!? IK HEB HET TEGEN JULLIE!!'
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Snotkeutels? Liefst 'al dente'... Dankuwel!
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- osetor arepo tenet opera ket kebbe de kebbe. schempemporasch
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- It is remarkable, very good message
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
