Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- ik heb één konthaar te veel
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- snor, trui met geknoopte mouwen over de schouders gehangen en een coupe-soleil... da´s een score van 75% op de Gay-O-Meter Pedro!
- Dag edith! *mmwhah* Goeienavond! Jij hebt een saxofoon rond je nek hangen... Waarom?
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- jippie en hoera voor borstvoeding en necrofilie en filatelie
- laat je werk niet weerhouden om niets te doen
- I asked a flat earther how many chromosomes he has. He answered "More than you!!!"
- Ja ik mis u ook. Maar je hoeft niet per se telkens een foto te sturen van wat je aan het doen bent. Ferme drol wel.
- FUCK ALLES GROTMILJAAR!!!!
- Maar ik weet niet wat ik moet doen!!! *trillende onderlip, onderdrukte snik, pak tas en maak me zonder iets te zeggen uit de voeten*
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.