Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- They're Coming To A Rock And Roll Concert And Watching Television That Says It All ~ Larry Mullen
- Sorry voor de tags iedereen maar ik denk echt dat sommigen van jullie dit goed kunnen gebruiken (vooral tijdens corona)!
- da was goverdomme ne lieve hond jonge!
- er = geen reden tot panique
- IK VIND DAT ER VERANDERING MOET KOMENEEN KONTRACK MOT EEN GANS JAAR UIT DOEN, NIET IN HET MIDDEN VAN HET van het seisoon veranderen,??,,,,,,,,
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Verlachelijk
- sjappeluur in de schuur
- if bleiters bother you, go full screen!
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- Do I make you look fat?
- Fuckin stop wooing me, spunktoad!!
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Ze had een uitbrander kreeg van de politie verwacht, maar kreeg in de plaats een begripvolle agente aan de lijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.