Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Ik ben gelukkig nogal slim
- Er wordt te veel 'teveel' gebruikt wanneer men 'te veel' bedoelt
- Winfred used to cry himself to sleep lately
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- Het medicijn zou net moeten voorkomen dat ter dood veroordeelden nodelijs lijden.
- I was there when this didn’t happen
- ... Je voelt je thúis!
- de school zou de grondwet en de internationale mens- en kinderrechten niet zou naleven.
- Ik wijs hem enkel maar op het feit dat hij geslachtsmatig hetzelfde prefereert
- 'Hemel' en 'Hel' zijn metaforen. Ze 'bestaan' gedurende een periode in je leven echt en die hel heeft ook zijn duivel.
- Leddy Pistazien, de kort-van-stof-zijnde bedenker van namen voor supportersclans, heeft de kunde om de ene keer met links en dan weer met rechts zijn * af te vegen
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Zei daar iemand fake and gay pent kom?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.