Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Én hij stinkt ook weer een beetje he!
- En ZEVENHONDERD euro neertellen voor een SMARTphone, dat is toch niet SMART???
- you can stand there all laughing at me, telling stories that ain't true
- Gene Bervoets liep zonder gène berrevoets de keuken van het restaurant binnen
- In de Hemel is geen bier dus drinken wij het hier
- Deze methode helpt heel goed bij een voetenallergie, maar je moet er wel de pliscipline voor hebben
- Als je lijnrecht tegenover elkaar staat, zit je op één lijn
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- onze hond heeft een ontzettende potentie
- t´ Inter net is allesinds een oorzaak van foite spelling die hant over hant toeneemd
- Ik kijk met grote ogen naar de walibisering van de samenleving.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.