Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- heb je een tv op het toilet, dan blijft ie vaak lang bezet
- Meester, kan jij van ons een selfie maken?
- Liever HOOGGEVOELIG en echt, dan omHOOGGEVALLEN en fake
- Sommige mensen lijken wel betaald te worden om komma's te gebruiken
- En gi moet ow moel haawe!
- Keer tot inkom
- de bange kip zat met een ei
- Steven Defour: "Wij zijn te sterk voor de Belgische competitie!" - Drie dagen later: Cercle Brugge (!) - Standaaaer De Mèrde: 4-1
- ja en die oefendagen en het moeilijkst van alles was om te doen alsof ik niet kon dansen whahahahaha
- Doen jullie ook normaal praten?
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- AA Gent maakt Club Brugge belachelijk.... Dat waren ze toch al?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.