Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- In mijn knuisten ja!!
- veni vidi vaginalis ( ik kwam en zag dat het kut was)
- Happy lughnasadh
- Een spin die wordt afgewezen als webdesigner, een specht met koppijn
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- Dimiti Scheelacker, de man die beter staand kan liggen dan liggend staan, houdt al jaren vol dat hij van kalfsleer gemaakt is
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Er is iets defect. Laad de lijst met meldingen opnieuw en probeer het nogmaals
- Met een motorpak op de glijbaan, dat werkt niet
- kfc Hamont 99 europees!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.