Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- hierna de hernia
- Als grote mensen spreken zal ik daar steeds mijn neus tussen steken
- de snor in de keel krijgen
- Lijmtangen zijn de nieuwe hype, jongen!
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- Mottiesch
- koos u die garage dus ook
- de audicien vindt het ongehoord
- Se acerca el fin de semana! ¿Miedo? quién dijo miedo! podemos con todat
- de brandweer kwam langs met gloeiende sirenes
- als de kat van huis is heeft de hond eindelijk rust
- een spreuk met een x is een spreekwoord van niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
