Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- waar zaten die 2 ezels die een nieuwe thuis moesten hebben?
- Het is 'NAAR' huis en niet 'NA' huis. Je zeg ook niet dat je je HA kamt maar je HAAR
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- het is een beetje 'n verwarrend gesprek geworden maar dat lag meer aan u dan aan mij.
- Weezelkack!
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- de piloot zit aan de grond
- Goeie morgen boe... Kga nu nog maar opstaan. Xx
- Hoe duurder het bier wordt, hoe minder ik kan sparen!
- Michel wuyts is het perfecte slaapmiddel. Als die zijn zaag aan het spannen is lig ik meteen te ronken.
- Met Sjantalllll "Oh wat vervelend voor U, ik maak het meteen in orde
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
