Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- onweer is slecht,het begint met flitsen en eindigt met gedonder
- De meeste sportschoenen zijn gewoon LELIJK
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Count me in for the meetup at the mountaintop, but be sure to have a connected device there so we can work out our ill-creative encephaloid eruptions right there! I'll bring Belgian beer!
- ROELAND TIJSKENS is een echte CHICK MAGNET
- Een stopwoord, zeg maar
- Er zijn veel meer oude zuipers dan oude dokters
- 't Is niet omdat het in de bijbel staat dat het de waarheid is he
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- De geschiedenis leert ons dat de geschiedenis ons niets geleerd heeft
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
